Welcome back

Ja, torsdags började så skolan igen. Det var med skräckblandad förtjusning vi var tillbaka. Den nya professorn verkade bra, men krävande. Och samtliga professorer var rörande eniga när de sa välkomna tillbaka, nu börjar det på riktigt, förra terminen var uppvärmning. Schemat är galet och jag kommer inte ha några svårigheter att fylla ut min tid under den här våren.

Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning, så idag har jag inte lyckats åstadkomma någonting produktivt förutom mitt Mount Everest av tvätt samt kolla säsong 3 av Gossip girl. Netflix är guds gåva till den soffbundna. Nu dricker jag te som min rumskompis kom med och hoppas på att vakna upp utan skrällande hosta och med min röst tillbaka imorgon.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Welcome back

  1. Kajsa Höök skriver:

    Krya på dig!! Och lycka till med studierna!
    Kram Mamma

Kommentera

