Lördagsgodis

Inte en särskilt upphetsande helg. Efter skolan i torsdags var jag och drack kaffe med en vän. Efter det har jag endast varit utanför dörren en gång. Det var igår för att införskaffa det ni kan se på bilden:

Lördagsgodis

Jag låter fortfarande som Johnny Cash och att byta ställning i soffan orsakar hostattacker som riskerar att lungorna hamnar på utsidan av kroppen. Men Nyquil, wow! Linnéa skrev ett inlägg om gudomligheten av Nyquil som heter I found my religion. Så när jag stod där på apoteket tänkte jag att det var värt ett försök. Oh yes! Med hjälp av Nyquil kan man få sova sig igenom en hel natt. Ljuvligt!

Hela min söndag tillbringas i soffan, ingen klass och ingen socialdans. Snyft. Sitter och tittar på football istället. Än så länge är det väldigt trevligt, men när Giants börjar spela senare kanske jag stänger in mig på mitt rum beroende på hur the 49ers spelar.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lördagsgodis

  1. Kajsa Höök skriver:

    Så nu är du religös… Nåväl det är okej när du får sova åtminstone. Det borgar ju för att kroppen ska kunna återhämta sig och bekämpa eländet.

    Kram

  2. madeleine skriver:

    NyQuil is the shit 🙂

Kommentera

