Better with the lights off

Det finns vissa låtar som jag blir glad bara jag hör introt på radion. Innan min hjärna hunnit koppla vad det är för låt, artist eller andra detaljer. Detta är en av dessa låtar. Och varje gång blir jag lika förvånad när jag inser vad det är jag sjunger med till:

I’m so happy you’re mine (so beautiful)
Top of the line (so unusual)
Now I think it’s time, hey Shawty
I hope you don’t take this the wrong way
Girl you look better with the lights off

Känns inte riktigt som min melodi vad gäller text, men det är bara något med låten som gör mig alldeles glad.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

