Väntan

image

Sitter just nu på skolan och väntar på en läkartid. Imorse hade vi seminarium vilket följdes av en informationssession om höstens advanced placements som vi ska börja ansöka om i februari.

Igår när jag gick från praktiken sa enhetschefen till mig att se till att bli läkarundersökt. I hennes öron låter det som jag har lunginflammation eller övre luftvägsinfektion. Med tanke på att det känns som någon sitter på min bröstkorg varje andetag så böjde jag mig så har en tid nu klockan fyra.

För att fördriva tiden smet jag iväg till Times Square och lunchade med Lilly i personalrestaurangen på hennes jobb. Eftersom hennes mamma är här har vi inte setts på ett tag. Alltid skoj med update på jobb, skola och senaste dejter.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Väntan

  1. Karin skriver:

    Fan vad jag älskar din blogg. Kan vara bra att säga det ibland. : p

  2. Kajsa Höök skriver:

    Hur gick det hos läkaren?

    Orolig hökmamma 😉

Kommentera

