Three feet rule

Under tiden jag var sjuk hann jag hitta ett gäng nya bloggar och andra saker man kan underhålla sig med på internet i brist på annat. En av dessa är en blogg av en kille som kallar sig Wisdom is misery (andra sidan av myntet ignorance is bliss). Han är i 20 års-åldern och raljerar över dejtande, relationer, kvinnor och livet generellt. Jag gillar hans sätt att skriva och ibland skriver han rätt fina inlägg, som detta.

Ibland videobloggar han också vilket var vad som fångade mitt intresse när jag var sjuk och hade uppmärksamhetsspann som en adhd-unge. Som denna video där han förklarar the three feet rule:

Favoritcitat ur klippet där han förklarar varför han aldrig går längre än three feet för att ragga upp en kvinna:
Is your number gonna appreciate in value? Is it gold? Does it have stock options? Are there health benefits?

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

