Gårdagens fail

Igår lagade Lilly och jag middag ihop innan vi begav oss till Santo Ricos social för att dansa.

Innan jag åkte hemifrån plockade jag ur ena paret dansskor ur min påse eftersom jag var trött i fötterna och därför bara ville ha mina favoriter med mig.

När vi kommer till Santo Rico och jag plockar ut skorna inser jag att jag lyckats få med mig en av varje. Lyckligtvis en höger- och en vänstersko. Och så olika de ju inte så det kunde jag ju komma undan med:

image

Jag gillar svart, okej? Så till kruxet, de är olika höga! Det kanske inte ser mycket ut för världen, men tro mig 1,5 cm i höjdskillnad påverkar när man dansar.

image

Vill ju inte se låghalt ut. Så för att kompensera dansade jag med ena benet konstant böjt hela kvällen. Idag är min vad något så fruktansvärt stram. Note to self: titta på sakerna du stoppar ner i väskan! Dock märkte ingen av de jag dansade med av min kamp med balansen mot de olika höga skorna.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Gårdagens fail

  1. Veronika skriver:

    Oj, det var verkligen en prestation! Det hade jag aldrig klarat. Hoppas vadmuskeln mjukar upp sig till nästa utgång 🙂

  2. Helena Trellar skriver:

    Ha ha ha, du är för skön Sarah!

  3. Kajsa Höök skriver:

    Du är allt lite vimsig du också :)))))))))))))))))))

  4. Ping: Dagens lektion | Enjoying the big apple

Kommentera

