Sötnos!

Jag träffade min kompis hund för första gången häromdagen. En italiensk mastiff på strax under 70 kg med ett enormt huvud och tjocka läppar som fladdrar och smackar när han skakar på huvudet. Otroligt väldresserad och charmig. Jag tror jag är lite förälskad!

image

image

Jag vet att han ser ut som en liten valp här men han är i själva verket enorm. Han vällte nästan omkull mig när vi busade.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sötnos!

  1. emelieleora skriver:

    Men åhhhh! Vilket charmtroll! Gulle!

Kommentera

