Dance with me

Eftersom jag inte kunde gå ut och dansa igår utan fick stanna inne och vila min fot blev jag glad när jag hittade den här för en femtilapp i matvarubutiken:

Image

Älskade den här filmen när den kom, men min inspelade vhs-kopia gav upp för länge sedan. Så när jag igår insåg att jag, rastlös som jag var, skulle vara tvungen att sitta inne lät detta som svaret på mina böner. Det var nostalgi att se den. Vad som var ännu roligare var att jag kände igen ett gäng nunor ifrån salsavärlden i den:

Timestamp 00:44 har vi Albert Torres som organiserar Scandinavian Salsa Congress i Göteborg tillsammans med Adriana. 2:31 har vi (tror jag) Luis Vazquez från LA som efter en detour till Italien numera bor i Malmö. De andra Vazquez-bröderna är också med däri, men hittade inga klipp av dem.

 

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dance with me

  1. Tove skriver:

    Hahaha hysteriskt roligt! Vasquez verkar ha kört samma frisyr i ett antal år nu lol

Kommentera

