Vad gillar ni?

Har varit dålig på att blogga på sistone. Främst på grund av tidsbrist. Har nästan bara tillbringat nätterna hemma, lämnat lägenheten på morgonen och gått till praktik/skola/biblioteket och sedan haft aktiviteter på kvällarna och bara kommit hem och dråsat i säng. Älskar det.

Trots att jag bloggar så sällan ser jag i statistiken att det ändå är en ansenlig mängd människor som går in här varje dag. Väldigt trevligt! Tänker på er och undrar vad ni gillar att läsa. De få gånger jag har tid att skriva kan jag ibland tänka att jag vill skriva något som jag vet att ni uppskattar, men jag har ingen aning om vilken typ av inlägg ni gillar. Vardagsiakttagelser? Tips om ställen i New York? Gnäll-inlägg? Studentliv? Raljerande över männen jag dejtat? Kulturkrockar?

Om ni känner för det får ni gärna ge mig en hint om vad ni uppskattar och även presentera er och säga hej i kommentarerna. Tack för att ni kikar in här!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Vad gillar ni?

  1. Lisa skriver:

    Hej 🙂
    Jag gillar alla typer av inlägg. Det är kul att läsa om hur du har det!

  2. Madeleine skriver:

    Alltid kul att läsa hur livet i the big apple är 🙂 Keep up the good work!

  3. Kajsa Höök skriver:

    Allt det du har som förslag är vad jag vill läsa för det är ju det som är ditt liv nu och det är ju det som är intressant.
    Klart man går in o kollar om det hänt nåt här.. du skriver underhållande med din egen lilla twist på det 🙂
    Kram ungen min / mamsen

  4. Lovisa skriver:

    Alla inlägg är skoj att läsa, men några special om varför du bestämde dig för NYC, vägen dit och mer tankar kring hur livet som svensk i Staden är. Håller på att ansöka till skolor i New York och kan behöva lite inspiration ibland när det krånglar som mest, haha.
    Tack för en superbra blogg!

    • sarahjohansson skriver:

      Hej och valkommen hit!
      Okej, ska skriva lite inlagg om vagen hit nagon dag, kul med forslag! Forstar behovet av inspiration, det var ratt kampigt dar ett tag, vilket var anledningen till att jag startade den har bloggen fran forsta borjan. Men kampa pa, det ar vart det nar du val kliver av planet och inser att du just borjat leva din drom!

      • Majsan skriver:

        Kärlek. Vill jag läsa mer om hihihi så spännande att läsa när man själv e gift å barn. Och du skriver så bra, e inne varje dag å läser:)))))))

      • sarahjohansson skriver:

        Haha, kärlek vet jag inte om jag har så mycket att skriva om, men dejter med varierande resultat kanske jag kan slänga in något inlägg om då och då. Ska se vad jag kan göra! Tack så mycket, kul att du är här och läser! =)

  5. Ping: Enjoying the big apple

  6. Nora skriver:

    Jag gillar din blogg 🙂 Jag tycker du har bra variation på inläggen och det är alltid kul att läsa dem!
    Jag vill gärna läsa fler inlägg om skolan och studierna, det är superintressant! Särskilt vad ni läser, paralleller till de svenska studierna och hur atmosfären på skolan är. Sen är inlägg om just dina NYC-tips alltid skoj 🙂

    Kram och krya på foten!
    Nora

    • sarahjohansson skriver:

      Tack för kommentaren! Sorry för att jag inte svarat på ditt mail än, har en hel hög med mail som jag ska försöka ta tag i att svara på snart!
      Okej, fler inlägg om studierna! =) Kram

  7. jennyfer skriver:

    åh som alla andra säger så är alla dina inlägg roliga att läsa! jag gillar ju dock lite gnäll-inlägg å inlägg om pojkar du dejtat, haha! sånt är ju alltid extra kul 😉 hihi…

    love and miss u.

    puss!

    • sarahjohansson skriver:

      Haha, jag ska se vad jag kan göra. Man blir bara lite återhållsam med vad man skriver eftersom jag inte vet vem som läser här. 😛
      Saknar dig med tjejen! Hoppas allt är bra!

Kommentera

