Rastlös är ordet. Igår kväll stannade jag inne hela kvällen. Målade naglarna, plattade håret, stal min rumskompis epilator och testade (briljant, det gjorde ju inte ens ont, måste skaffa mig en!) och försökte att inte krypa ur mitt skinn av rastlöshet.

Älskar den här stan! Idag skulle jag, Lilly och V mötas upp och äta middag efter kvällens social. Eftersom jag inte kan dansa skippar jag socialen, men middagen borde jag ju klara. V ställde in i vanlig ordning (love him to death, men den karln kan inte planera för fem öre), men nu har istället Silvio, Stefan, Emily och eventuellt Leon hoppat på. Så det blir en trevlig liten middag trots allt. Gillar folks spontanitet här! Nu ska jag fortsätta plugga så jag med gott samvete kan åka downtown ikväll.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

