Ghetto bagel?

Middagen igår var en succé. Vi skrattade tills tårarna sprutade. Helt klart värt det faktum att tunnelbanan sedan bråkade och det tog en halvtimme längre än vanligt att komma hem.

På grund av tidsbrist köpte jag en frukostbagel med cream cheese och bacon från bodegan på hörnet. Gör det ibland om jag inte hunnit handla eller om jag har ont om tid. Varje gång jag beställt på det här stället har killen som tar beställningen och karln i kassan skrattat, men de vägrar säga varför. Imorse var jag dock för trött så jag ifrågasatte rätt skarpt varför de alltid skrattar. Följande meningsutbyte ägde rum:
Kille i kassan: well miss, no disrespect or nothing but that’s a ghetto bagel…(killen i köket viker sig dubbel av skratt)
Jag: it’s a what?
Kik: a ghetto bagel (här står jag med öppen mun och bara stirrar på honom)…and well, you look like you should be ordering a bagel with cream cheese and salmon, or possibly a chicken wrap.

Vad ska man säga liksom?

image

No street cred?

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ghetto bagel?

  1. Deja skriver:

    Hahahahahaha!! Du har ju trots allt vuxit upp i ”Skägget” :p

  2. Kajsa Höök skriver:

    hihi. Och Deja har vaknat också 🙂

  3. Deja skriver:

    jadå, jag är här varje dag och kollar om det händer något nytt. Är bara dålig på att komentera 🙂

Kommentera

