She’s here!

Jag la om hela mitt schema på praktiken igår, idiotjobbade som aldrig förr, charmade min handledare till att släppa mig tidigare och slängde mig sedan på tunnelbanan. Bestämde mig nämligen för att överraska Anna på hotellet. Kommer till hotellet och frågar om hon checkat in än. Nope. Så sätter mig ner och pluggar inför dagens tenta. Tio minuter senare ser jag en bekant tjej komma genom entrén med en snygg keps. Kastade mig över henne och det var lite av ett ”studsa-upp-och-ner-oh-my-god-jag-har-saknat-dig”-moment.

Anna

Vi upptäckte att hennes rum typ är en skolåda med en enkelsäng i (så jag sov på golvet inatt, hej ömma höfter). Begav oss ut och käkade, kollade på street performances, pratade i munnen på varann, Anna vred huvudet ur led av att kolla på alla snygga män, vi köpte rosé och satt på hotellrummet och catchade upp.

Nu ska jag bara avklara den här dagen i skolan (och tentan som är om ett par timmar, wish me luck!) och sedan har vi en vecka på oss att hänga. Good times!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

