Återställare?

Idag åkte Anna hem efter en jättehärlig vecka med massa äventyr. Kommer skriva lite inlägg om vad vi gjort vid senare tillfälle. Kommer sakna henne! Vi avslutade hennes vistelse i New York på Good enough to eat för lite brunch. Eftersom gårdagens middag avslutades med spontanutgång med öl och drinkar testade vi den klassiska brunchdrinken Mimosa som både Anna och jag premiärdrack förra veckan (syndigt gott!) som återställare. Dum idé. Tydligen funkar inte återställarkonceptet för mig. Drack halva drinken och sedan kändes det som att den aktiverade all kvarvarande alkohol från gårdagen i mitt omlopp. Att vara full på en restaurang på ljusan dag är inte riktigt min kopp te.

Flytande frukost

Nu ska jag dock gå och handla (i linne och jeans, våren är officiellt här!). Sedan ska jag tillbringa min kväll med att skriva en midterm paper om teenage pregnancy som ska in imorrn.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

