Nerver

Mängden papers att skriva just nu är lite löjlig. Så jag ser det som att spring break är över och det är intensivpluggperiod som gäller.

Idag ska jag dock ta ett avbrott från studierna nu efter frukost och bege mig till Mount Sinai Hospital för att få foten röntgad. Var på health centret på skolan och de ansåg att om det var tendinitis så borde det förbättrats vid det här laget, inte blivit värre. Så nu spekuleras det kring om jag kanske har en stressfraktur i foten. Jag har ingen aning om vilket, allt jag vet är att min sjukhusskräck tycks vara värre när jag är utomlands för jag har varit illamående av nerver sedan igår morse. Men att inte kunna gå ordentligt funkar inte så det är bara att bita ihop. Distraherar nerverna med lite musik. Denna diggade Anna och jag till flertalet gånger när vi var ute i helgen:

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

