Vinnare av månadens kommentar-award

Månadens roligaste kommentar stod Deja för som respons på föregående inlägg:
Deja skriver:
19 mars, 2012 kl. 19:14

Nooo, vad är det som händer??? Jävla försäkring!! Och ett extra ben??? Visste inte ens att det var möjligt. Jag har tänkt såhär..du dansar så jäkla mkt och har en massa annat att göra, så kroppen känner att den inte hinner med allt med bara 2 ben, så den börjar, sakta men säkert, gro ett till..ben för ben.. 😀 .

Fick ett totalt skrattsammanbrott härinne på Starbucks, till punkten där folk runtomkring mig började fnissa åt mig eftersom jag inte kunde sluta.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vinnare av månadens kommentar-award

  1. Deja skriver:

    Yes!! Äntligen har jag vunnit något 😀 Bra att du skrattade för jag ville bara liva upp dig lite 🙂 saknar dig mer å mer ju mer jag läser i bloggen!

  2. Nina skriver:

    Jag skulle vilja deltaga i tävlingen med att skicka en länk till en ”låt” som kanske är passande nu 😉

Kommentera

