22 mars 2012

Det är lite kämpigt just nu. Min läkarskräck har lämnat mig med verkligen noll koncentrationsförmåga. Så jag har inte skrivit klart de papers som ska in idag. Fruktansvärd känsla, så låg vaken hela natten och hade lite panik över detta. Lyckligtvis hörde en av tjejerna i klassen av sig till mig igårkväll. Hon är inte heller klar med alla papers, så efter alla lektioner ikväll ska vi plantera oss på biblioteket och samarbeta på en av dem. Leta upp källor tillsammans och sedan skriva var för sig. Känns bra. Vill bara att fredag ska vara över så att jag kan sluta vara detta våp!

Nu: tandborstning och sedan skola! Måste plocka Starbucks med extra espressoshot i om jag ska ta mig igenom den här dagen!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 22 mars 2012

  1. Tove Nilsson skriver:

    Här kommer en till udda tanke från blondinen….Är inte USA landet som älskar kurser för att stärka ditt inre jag? Du borde kunna hitta någon snäll människa som kan hjälpa dig med läkarskräcken 🙂 Tänker på dig vännen och hoppas morgondagen går bra!!!

Kommentera

