Black eye

Just det, har ju inte visat vad jag lyckades åstadkomma när Anna var här. Vi mötte upp V för frukost en morgon efter många om och men. Så vi möttes upp vid Atlantic Mall i Brooklyn där han plockade upp oss i sin sprillans nya Mercedes Benz som han fick i julklapp av sin fru (sedan han fick den har han inte längre rätt att gnälla på henne, kvinnan köpte honom en Benz, enough said!). När jag skulle sätta mig i bilen var det fullt med hans dotters grejer på sätet, så samtidigt som jag böjde mig ner och skulle sätta mig försökte jag flytta på sakerna på sätet. Simultankapaciteten innan mitt morgonkaffe var på minus. Så jag lyckades med konststycket att banka mitt öga mot stålramen runt dörren. Och fick en blåtira. En faktisk blåtira.

Kass bild, men detta är resterna av min blåtira. Som nu är en och en halv vecka gammal.

Ser ut som utkladdat smink, but it's not.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

