Jackson Hole Diner

Frukosten med V var väldigt trevlig om man bortsåg från blåtiran. Han tog oss till Jackson Hole Diner i Queens. Anna, jag och V avnjöt en rejäl och väldigt god frukost. För mig var det lite roligt att vara tillbaka där. När jag kom till New York förra året hämtade V mig på flygplatsen och eftersom vi båda var vrålhungriga stannade vi här och tog oss en matbit innan vi åkte in till Manhattan.

Deras guacamole omelette var helt otrolig. Bästa omeletten jag någonsin ätit. Det är en riktig roadside diner, med en salig blandning av gäster. Personalen är jättetrevlig och den traditionella diner-maten är lagad med kärlek.

Det var även roligt att presentera V och Anna för varann. Vi diskuterade allt som man inte ska diskutera med nya människor – politik och religion för att nämna några av ämnena. En väldigt trevlig frukost.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.