Melissa och Rocky

Skoldagen igår var lång och utmattande, men med positiva inslag. Fick tillbaka det paper jag lämnade in för några veckor sedan och var övertygad om att jag skulle få C på. Blev ett B+. Inte ett bra betyg, men inte så dåligt som jag hade räknat med. Fick dessutom resultatet på salstentan vi skrev veckan innan spring break. Alla rätt! Jag jublade.

Efter skolan åkte jag hem till Melissa, visar sig att hon bara bor sju blocks bort. Hon var inte heller klar med de papers som skulle in så hon skippade lektionerna och stannade hemma för att skriva.

Vi varvade paperskrivande med prat, kel med hennes valp Rocky, mexikansk mat och diskussioner med hennes rumskompis. En väldigt trevlig kväll och jag fick faktiskt en del skrivet på mitt research paper vilket var något av en lättnad.

Melissa och Rocky

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

