It’s so fluffy!

Usch vilken seg helg. Har inte varit utanför dörren sedan i fredags. Blä. Idag skrev jag i alla fall klart ett av mina papers och skickade in. Skön känsla!

Och nu tänker jag trotsa smärtan (den har gått från att vara illamåendeframkallande till bara gammal hederlig smärta) och halta till tunnelbanan för att bege mig downtown och möta upp Lilly för middag. Får se vad det blir för spännande, vi har pratat om irakiskt eller jemenskt. För mig handlar det mest om att få komma utanför dörren innan helgen är över och jag måste återvända till praktiken.

Har hunnit se lite filmer och annat smått och gott. Bland annat Despicable me som var ursöt. Ja, jag är fortfarande ett barn innerst inne och jag står för det.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

