Lättnad

Blev klar med mitt paper nio igårkväll. Fantastiskt skönt att skicka in det. Två kvar att skriva denna vecka och sedan blir det lite lugnare i ett par veckor innan finals drar igång.

Trots detta sov jag inte många timmar. Först kunde jag inte somna och sedan vaknade jag vid fem av sms eftersom jag glömt att stänga av ljudet och kunde inte somna om. Så att sitta på en statistiklektion given på engelska med formler med en massa grekiska symboler innan kaffet kickat in – en utmaning!

Känner mig som en helt ny människa efter att ha skickat in gårdagens paper. Ser nu fram emot kvällens paperskrivande hos Melissa, morgondagens middag och utgång med Karla som kommer och hälsar på från Brasilien och söndag när jag ska testdansa min fot för första gången på en dryg månad! So now, back to stats!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lättnad

  1. Anna skriver:

    FÖRLÅT

    • sarahjohansson skriver:

      Haha, du behöver inte säga förlåt. Jag blev bara JÄTTEglad när jag fick ett sms från Anna att det inte gjorde något att klockan var fem på morgonen…och sedan öppnade jag det och det var ett reklamsms…lite antiklimax!

  2. Kajsa Höök skriver:

    Du jobbar på bra som du brukar. Och sen belönar du dig. Hoppas det funkar. Lycka till!!

Kommentera

