Superhjälte-sex?

Antalet gånger jag tänker ”only in New York” har sjunkit avsevärt sedan jag flyttade hit för sju månader sedan. Från att hända en handfull gånger per dag händer det nu kanske en gång i månaden. Imorse var ett sådant tillfälle.

Jag satt i lugn och ro på tunnelbanan, diggandes till musiken i mina hörlurar. Jag ser i ögonvrån hur en man kliver på och ser att något med hans outfit är off. Men jag har lärt mig med tiden att inte titta direkt på dessa människor. Istället tittar man på dem i speglingen i ett fönster så att man inte råkar få ögonkontakt med personen. Tyvärr satte han sig så att jag inte såg honom i fönstren.

Senare under färden hade han fallit ur mitt minne. Plötsligt börjar tjejen mitt emot mig signalera åt mig att ta ur min ena hörlur för att hon försöker säga något åt mig. Jag tar ur min hörlur varpå hon säger att han vill mig något och pekar åt höger. Innan jag hinner inse mitt misstag vänder jag mitt huvud åt höger, utan skölden av hörlurar att skylla på och tittar rakt på mannen jag tidigare nämnt.

Han börjar deklarera för mig och alla andra som vill lyssna att han vill tillfredställa mig på alla möjliga sätt. Han är kanske 180-190 lång, normalstor, bär jeans och en hoodie med luvan uppe. Åldern är svår att avgöra, men jag skulle gissa på mellan 20-40 baserat på händerna och brösthåret som stack upp ur hans t-shirt.

Varför åldern var svår att avgöra? För att han hade på sig en spindelmannen-mask såklart.

Bildkälla: Google

Jag messade V och beskrev min upplevelse varpå han svarade:
”Roflmao…that is hilarious….girl u had a offer of superhero sex….”.

Det här inlägget postades i Kontraster, Tunnelbanan. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Superhjälte-sex?

  1. Lovisa skriver:

    Tackar ödmjukast för morgonens första skratt 😉
    Riktigt underhållande skrivet inlägg!

  2. Anna skriver:

    Haha. älskar den stan! 😉
    O Vs kommentar lol

  3. Majsan skriver:

    Only in America hihihiji

Kommentera

