8 april 2012

Kuddkriget igår var vansinnigt roligt! Definitivt favorit i repris på den nästa år!

Fullt upp idag med mysiga saker. Först hem till Lilly för att fixa det sista av projektet vi har hållit på med på sistone. Sedan ska jag ta en fika med Johanna, hon skickade ett mail igår och skulle ta tåget in till stan. Första människan jag träffar genom bloggen!

Efter det ska jag ut till Brooklyn där Alysse bjuder på påskmiddag. Jag ska ta med min cheesecake så den går åt innan den blir dålig. Men igårkväll postade hon en bild på FB. Hon har gjort en rejäl omgång med baklava. Gissar att kvällen kommer tillbringas i sockerkoma. Bästa av allt? Jag är ledig imorrn!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 8 april 2012

  1. Kajsa Höök skriver:

    Låter som en trivsam dag. Och sovmorgon i morgon, Härrrrrrrrligt 🙂

  2. Christine&Paris skriver:

    Har hört om det där kuddkriget, verkar skitkul, haha!
    Hoppas du får en skön måndag 🙂

Kommentera

