Kärlek vänner emellan

Idag Skypade jag med Anna. Tyvärr var vårt internet så kasst att vi inte kunde ha kamerorna på. Vi diskuterade män, deklaration, utlandsboende bland en massa annat. Under samtalets gång kom min Amazon-leverans. När Anna fick veta att det var en epilator och att jag tänkte testa den på en gång var hennes kommentar ”I så fall måste du slå på kameran, för detta vill jag se!”. Sann kärlek när ens vänner vill se en använda ett tortyrredskap på en själv.

Min nya leksak aka tortyrredskap. Alla tortyrredskap borde vara dekorerade med blomrankor i fina färger, don't you think?:D


Men som jag konstaterat innan så gör det inte alls så fasligt ont även om vissa områden är obehagligare än andra.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

