Fjärilar i magen

Sitter på Starbucks och börjar inse att jag kanske får vänta tills imorgon med att träffa Andrea. Ringde från mitt svenska nummer till hennes mobil, men inget svar så jag lägger ner nu. De hör av sig när de har lust.

Blev uppmuntrad av att en tre-årig tös som heter Jesaiyah kom och satte sig mitt emot mig och började prata outtröttligt. Hon ställde tusen frågor och var hur charmig som helst. Hennes mamma Jewel började också prata med mig efter att dottern kom fram och började klappa min arm. Vi diskuterade studier, New York, resande och barn. Älskar den här stan och alla random konversationer.

Till slut kom vad jag gissar var Jewels dejt, inte Jesaiyahs pappa för honom visade hon stolt bild på. De har nog inte dejtat så länge för man riktigt kunde se magpirret i bådas ansikten. Jesayiah hälsade glatt på dejten, men protesterade när de ville gå någon annanstans. Hon frågade sin mamma om hon inte kunde få stanna hos mig. SÅ söt!

Fjärilar i magen =)

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

