That awkward moment when…

Internet funkar igen, men kameran har nog lagt ner för gott.

För två veckor sedan bytte jag nummer med en kille på Starbucks (grymt ställe att träffa folk på) och förra veckan var vi på dejt. Det var trevligt men nja, jag var inte övertygad. Under dejten insåg vi att vi jobbar i samma byggnad och har gjort det sedan september men aldrig sprungit på varann.

Imorse när jag väntade på 4:an vid Yankee Stadium kände jag mig plötsligt iakttagen. Tittar upp och vem stegar inte fram mot mig med ett stort leende om inte den här killen. De 45 minutrarna det tog innan vi skiljdes åt utanför portarna till sjukhuset kan beskrivas med ordet AWKWARD. Men det tyckte tydligen inte han för jag fick ett långt sms om hur kul det var att se mig igen och att han hoppades att vi kunde ses snart igen. Suck. Dags för ett klargörande sms kanske…

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till That awkward moment when…

  1. Mysigt med spontana dejter, synd bara när det inte känns 100 % 🙂

Kommentera

