Tröööööött!

Så här känner jag mig idag:

Denna video får mig alltid att skratta. Stackars René som är dansare här i stan försöker hålla sig vaken efter en lång danshelg på en kongress i LA.

Till och med killen på delin imorse tyckte jag såg trött ut och frågade om jag festat hela natten. Så pigg och fräsch ser jag tydligen ut idag.

Idag kom Andrea och Russell till New York. Ser fram emot att träffa dem, men har inte lyckats få tag på dem än. De skulle ringa. Jag ringde hotellet och de hade checkat in så planet är i alla fall inte försenat. Jag lämnade ett meddelande. Hoppas de hör av sig snart! Har inte sett Andrea sedan i augusti ju!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tröööööött!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Som en unge i trotsåldern… jag är INTE trött :))))

    Kram / mamsen

    • sarahjohansson skriver:

      Haha, precis. Det roliga är att när han taggades i den här videon på FB förklarade han att han inte vågade somna för att han var rädd att hans kompisar skulle spela honom ett spratt. Tydligen hjälpte det inte 😛

Kommentera

