U too evv!

Återigen tillbringat min dag i Queens. Idag inkluderade upplevelsen mer tafsande på mina fötter av en man i gummihandskar. Inte min typ av fetish.

Herrn som skulle skapa mina formgjutna inlägg bad mig ta av mig skor och strumpor och sedan promenera, stå, jogga och utföra andra små övningar framför honom för att han skulle förstå mina fötter. Detta i ett rum fyllt av kineser som alla iakttog den enda vitingen med stor fascination.

Herrn försöker sedan förklara för mig vad mina problem beror på. ”U too evv! Too evv!!” Återigen hade jag problem att förstå pga den grova kinesiska brytningen. Efter tre försök va var vi båda frustrerade. Han ansträngde sig verkligen sista gången han sa det. ”U too evvii. Too fat u know”. Ah, där klickade det. Alla i rummet fnissade högljutt, pekade och pratade ivrigt på kinesiska.

Herrn konsulterade sedan två av sina kollegor angående mina fötter som fascinerade dem alla tre (jag börjar fundera på om fotfetishister skulle vara villiga att betala pengar för att se dem?). De petade, bad mig stå på tå, gå osv. Till slut deklarerade de två yngre kollegorna i munnen på varann att jag var ”way too fat for my delicate small feet”. Deras engelska var bättre så de förklarade gladeligen varför feta människor utvecklar dessa problem. Alla människor kan utveckla dem, men feta har en extra riskfaktor. Tydligen dansar jag för mycket för att vara en fet människa så mina fötter kan inte ta belastningen. De förklarade att när man är så fet som jag brukar man ju sitta i soffan och titta på tv och då utsätts inte fötterna för den stressen.

Jag betalade mina 200 dollar och gick. Har varit rätt bekväm i min kropp på sistone efter att ha lyckats gå ner tolv kg. Är väl medveten om att jag inte är någon lättviktare, men plötsligt känner jag mig nu större än någonsin. Gött liv!

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till U too evv!

  1. jennyferkrueger skriver:

    du är finast, så de så! å inte alls tjock! därmed basta….
    PUSS FINASTE SIS’

  2. David skriver:

    Fy fan Sarah. Du skriver briljant. Jag sitter i Sverige och gapflabbar.

  3. sara skriver:

    Hah! jag tänkte bara häromdagen på att du såg lite annorlunda ut på någon bild du la upp, 12 kilo! Det är ju en hel del, vad duktig du är 😀 strunt i kineserna, vad vet väl det myrfolket om storlekar 😉

  4. Anna skriver:

    Don’t we just love asia? Fuck them, dom är bara avundsjuka på ditt ass och dina boobs!

Kommentera

