Aromat

Fick ett trevligt litet kuvert med posten idag. Mamma hade skickat ett födelsedagskort med aromat i. Nu ska här lagas potatismos som smakar som det ska!

20120415-160350.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Aromat

  1. Johanna skriver:

    Ahh, jag kopte med mig nagra pasar aromat nar jag var hem i julas…:) har en pase kvar nu, sa jag far val ladda upp igen nasta gang jag aker hem..:P

  2. Madeleine skriver:

    Underbart! 🙂

  3. Kajsa Höök skriver:

    Vad i herrans namn… det hade gått fortare om jag själv rott över med brevet! Jag postade det ett par veckor innan din födelsedag!! Nåja, nu har du fått det i alla fall.

    • sarahjohansson skriver:

      Nej, har listat ut att min roomie inte kollar posten så ofta, så häromdagen stal jag nyckeln till postfacket och gick ner själv. Mycket riktigt så var hela postfacket fyllt till bredden. Så tror inte att det är postens fel, utan min lata rumskompis.

Kommentera

