Utkastad från Starbucks

Haha, blev just utkastad från mitt favorit Starbucks. Satt och skrev på ett paper, vid ett barbord mot fönstret så jag hade ryggen mot hela lokalen. Hade riktigt bra flow på mitt skrivande så jag tappade bort tiden. Plötsligt knackar den blyga killen i personalen på min axel, så jag tar ur min hörlur ur örat.

När jag vänder mig om förklarar han att de tyvärr har stängt och när jag ser mig omkring inser jag att hela lokalen är tom. Bad så mycket om ursäkt och försökte packa ihop snabbt, men hade en miljard papper att få ihop. Han skrattade åt mig och frågade hur det kom sig att jag stannade senare och senare för varje gång jag kom. The beauty of finals!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Utkastad från Starbucks

  1. Kajsa Höök skriver:

    Hahaha. De ska väl vara glada att du trivs hos dem 🙂

    • sarahjohansson skriver:

      Haha, jo, men å andra sidan är jag en snål student så jag köper en kopp kaffe och blockerar sedan en sittplats i 4-5 timmar på ett ställe med begränsade sittplatser. 😛

Kommentera

