Jelly beans

Igår fick jag en försenad födelsedagspresent från Yaffa. Hon tyckte det var oförlåtligt att mina amerikanska vänner ännu ej introducerat mig för Jelly beans, så det ansvaret tog hon på sig. Följaktligen fick jag en mindre säck med Jelly beans i alla smaker du kan tänka dig. Mina personliga favoriter so far är coconut och root beer. Längst ner på listan landar Dr Pepper. Har dock mängder med smaker kvar att testa.

20120424-085100.jpg

20120424-181619.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Jelly beans

  1. noramiriam skriver:

    Åh, mumsigt värre! Det finns en variant som heter BeanBoozled Flavors. I en sådan påse finns smaker som skunk spray, booger och rotten eggs haha. Kolla in smakerna: http://www.jellybelly.com/fun_stuff/beanboozled_flavor_guide.aspx. Det roliga är att t.ex. de ljusgröna bönorna antingen kan vara päronsmak ELLER snorsmak. Man vet inte förrän man stoppat den i munnen 😛
    Jag har inte haft (o?)turen att smaka dem, men jag är allt nyfiken!!

    • sarahjohansson skriver:

      Haha, wow, nej, hade helt missat BeanBoozled Flavors. Tror jag är lite för feg för att smaka sånt 😛 Snorsmak och skunk spray känns ju sådär mumsigt 😛

      • Nora skriver:

        Haha, jag vet inte heller om jag egentligen vågar, samtidigt som det låter så himla knäppt att jag egentligen bara måste!
        När jag googlade bönorna kom jag över en kommentar där en kontorsnisse kört ett prank på sina kollegor genom att ställa fram en fin skål med dessa jelly beans. Det slutade med att kollegorna försökte hitta de äckliga smakerna istället för de goda 😛

      • sarahjohansson skriver:

        Hahaha, ja, det är ju en sådan grej som är svårt att avgöra innan man testat. Men snor alltså…blir lite illamående bara av tanken 😛

  2. Deja skriver:

    Hehe, det är precis som smakerna i Harry Potter, snor, öronvax m.m.
    Men, över till de normala smakerna..jag tycker du tar med dig en påse hit så att jag får testa lite 😀

Kommentera

