Det är lite mycket just nu. Återkommer den 11:e när terminen äntligen är över. Längtar mer än ni anar. Behöver andas.

Till de av er som skickat mail, ber om ursäkt för att jag inte svarat. Jag tror att om jag svarar så kommer jag få ett psykbryt av att skriva om det och det har jag inte tid med förrän efter alla dessa tentor.

På återseende.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till

  1. Lovisa skriver:

    Hej igen Sarah!
    Drar iväg ett mail även om tajmingen är riktigt kass;)
    Har följt din blogg ett bra tag nu; tack igen för NYC-inspirationen!!
    I mitten av augusti är det äntligen dags för mig att flytta till New York och plugga på FIT i 2 år. Hurra!!
    Tänkte därför höra med dig om vad du tror är bästa sättet att fixa boende… Min tanke är att skaffa ett rum hos nån, förslagsvis genom Svenska kyrkans boendeforum, så jag har nånstans att ta vägen precis i början. Och antingen trivs man i den lägenheten o bor kvar eller så hittar man tex klasskompisar eller andra att skaffa ny lägenhet tillsammans med. Har jag fattat rätt då? 🙂
    Förslag tas tacksamt emot!

    Tack!

Kommentera

