8 stages

Mary skickade det här till mig på FB. Detta är definitivt vi de kommande dagarna. Klockan är 8.30 och jag sitter på Starbucks, har redan skrivit ett par grymma sidor på ett paper som jag ska avsluta den kommande timmen. Sedan plugga till en av salstentorna på torsdag innan vår grupp ska träffas och tillbringa dagen med att göra en grym powerpoint-presentation samt skriva en grupptenta på 20 sidor. Beroende på hur sent det blir ikväll har jag ett till paper att sätta tänderna i. Nummer 7 och 8 är helt klockrena! Men nu sitter jag nog på nummer 4, så nu får det vara nog, back to business!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

