Slutspurt

Igår var en lång dag och idag lär bli ännu längre. Skickade in mitt paper precis innan jag mötte upp med min grupp. Tror det var ett A-paper, kändes bra i alla fall! Sedan gjorde vi en grym powerpoint, men våran grupptenta blev aldrig skriven. Den ska vi skriva via Google docs på fredag (Google docs är guds gåva till studenter, alternativt människor som samarbetar men inte sitter i samma rum, I’m in love!).

Imorgon har jag två salstentor. Totalt 2000 sidor. Detta försöker jag tillgodogöra mig just nu. Intensiv dag med andra ord. Har ett final paper och en handfull skrivuppgifter kvar efter imorgon, men mina professorer har gett mig förlängning på mina deadlines på grund av incidenten. Jag tänker inte på den, men min koncentrationsförmåga är inte vad den vanligtvis är så allt tar dubbelt så lång tid. Hoppas på att bli klar med allt på lördag senast. Måste ta tentorna imorrn dock.

Skriver flashcards för fullt just nu. Dags för nästa kopp kaffe tror jag dock. Lämnar er med Jessie J’s rendition of Rihanna’s hit:

Kaffe, musik och tanken på trippen till New Orleans på tisdag är vad som håller igång mig!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

