Packar för fullt

New Orleans var fantastiskt och jag kommer berätta mer framöver. Men just nu förbereder jag för morgondagens avfärd till Sverige. Många saker som ska hinnas med innan dess. Packa, intervju inför nästa års praktik, möte på skolan för att de ska signera mina papper så jag kan lämna landet, hämta skoinlägg i Queens (snark!), lämna ett litet lass hos Lilly, lämna ett större lass med grejer hos Alysse i Brooklyn, flyttstäda mitt rum, eventuellt lite dans ikväll, lista ut när jag måste åka för att komma till flygplatsen i tid osv osv.

Trodde jag skulle klara mig med att lämna en väska med grejer hos Alysse. Det var kanske lite optimistiskt:

 

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Packar för fullt

  1. Johanna skriver:

    Namen, ar det redan dags?? Fort det gar… och jag som ska in till city i helgen…:P Hoppas det gar bra med packningen och have a safe flight! Ses nar du kommer tillbaka hoppas jag! 🙂 Kram

  2. Madeleine skriver:

    Ska du flytta hem eller är det bara på en vistelse?

Kommentera

