Random inlägg

Lång, lång dag. Flög från New York efter en tokhektisk dag. Lyckades inte sova alls på planet på grund av den halvfulla akademikern som satt bredvid mig och antingen pratade eller omedvetet armbågade mig i revbenen när han sov. Roade mig med mitt guilty pleasure att titta på sliskiga dramarullar på planet. Bland annat denna:

Landade i London efter att planet till Götet gick. Dock sa de på planet att de skulle försöka hålla anslutningsflyget, så vi sprang som idioter, men gaten var stängd. 45 minuters köande till British Airways customer service resulterade i biljetter till Bryssel där jag sitter nu. Längtar efter att få kliva på sista planet så jag äntligen kan landa i Götet.

Fick för övrigt praktiken till hösten. Blandade känslor. Det är en jättebra chans, men kombinationen av att hälften av arbetet är totalt utanför min comfort zone och det faktum att det ligger långt som sjutton ut i Brooklyn gör att peppen inte är total. Dock kommer det se GRYMT ut på CV:et och jag får öva på något jag verkligen behöver öva på. Public speaking. Wohoo!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Random inlägg

  1. Madeleine skriver:

    Grattis till praktikplatsen och vilket boost på ditt cv!! Välkommen hem..när du landar på svensk mark igen.

Kommentera

