Skön morgon

Min dygnsrytm är helt uppåt väggarna. Onsdag kväll kunde jag inte somna utan somnade vid fem-tiden på torsdag morgon. Igår somnade jag vid 00.20 och vaknade vid 5. Suck.

Bildkälla: Google

Tog det lugnt och läste tills Anna gick upp vid 6.45. Drack lite te, åt frukost och kollade på ett Gossip Girl-avsnitt. Tog en promenad upp på Ramberget. Gick och handlade. Nu sitter jag och svarar på mail från mina professorer och klockan är 10.30.

Fick dock en trevlig överraskning så här på morgonkvisten. Gick in och kollade mina slutbetyg. La ner ribban denna termin för den har varit rätt hektisk och hade tänkt att det var okej om jag snittade på B. Kändes trist efter förra terminens resultat: A, A, A- och B.

Kollade mitt transcript för denna termin idag: A, A, A- och B+. Istället för att sänka min nivå har jag alltså höjt mitt GPA från 3.6 till 3.8. Så nu är jag på solskenshumör!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skön morgon

  1. Kajsa Höök skriver:

    Du är otrolig 😀

    mamsen

Kommentera

