Dålig timing

Skulle jobbat min första dag idag men ligger istället hemma sjuk. Dålig timing kallas det. Var på vårdcentralen imorse och fick diagnosen halsfluss. Gött liv. Hade 39.4 graders feber efter febernedsättande. Har legat utslagen hela dagen. Halsontet gör att jag knappt kunnat äta varken igår eller idag och av någon anledning är allt jag kan tänka på nötcreme, jag verkligen crave:ar nötcreme. Enligt läkaren skulle det börja vända på torsdag kväll. Nu ska jag återgå till Gossip Girl och se om jag kan hålla mig vaken mer än tio minuter i sträck.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dålig timing

  1. Kajsa Höök skriver:

    Vilken skit 😦
    Krya på dig gumman.

    Kram mamsen

Kommentera

