Nya tv-serie addictions

Jobbade min första dag igår på den slutna psykiatriska avdelningen. När jag pluggade här i Göteborg brukade jag sommarjobba där samt gå på timmar. Sedan dess har de flyttat hela avdelningen från Mölndals sjukhus till Östra. Det var så skönt! Även om det är en hel del nytt i och med att de har flyttat och en del av personalen är kvar så var det mycket som trots det kändes hemmavant. Hade jag börjat ett helt nytt jobb så hade jag nog fått ett nervöst sammanbrott för senaste året har bara innehållit en massa nytt och i höst börjar jag en ny praktik som jag redan har ångest över. Så detta ska nog gå bra!

Efter jobbet blev det Slottsskogen för att heja på Anna som sprang 1 mil i Blodomloppet. Picknick i kylan och sedan hem till Tove där jag stannade tills idag. Många avsnitt av Game of Thrones hann vi avklara innan jag åkte hem idag. Två nya tv-serie addictions. Game of Thrones och 2 Broke Girls som jag och Anna nu sitter och kollar på medan vi dricker banan och mango-smoothie till kvällsmat.

Föreställ dig en låginkomsttagande kombination av Vänner och Sex and the City – 2 Broke Girls. Så bra!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

