Skoshopping

Eftersom jag promenerat sönder majoriteten av skorna jag äger kom jag till Sverige med endast ett par converse och ett par flipflops från Asia spa. Så förra helgen mötte jag upp Tove i Nordstan för lite shopping. Och lyckades hitta tre par skor! (hittade egentligen fyra par, men det fjärde hade oförsvarbart höga klackar så jag hade väl använt dem tre gånger innan jag tröttnade) Det blev ett par promenadskor, ett par sandaler och ett par fina skor med låg klack.

20120608-060343.jpg

20120608-060419.jpg

20120608-060609.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skoshopping

  1. David skriver:

    Snygga. Du har god smak!

  2. Kajsa Höök skriver:

    Så skönt för dig att få något luftigt att sätta på fötterna!

Kommentera

