Betald sömnbrist

Igår skulle jag vara ledig, men blev uppringd och frågad om jag kunde jobba kvällen. Så efter ett besök hos frisören utan att få en enda kluven topp klippt eftersom frisören hade glömt bort min tid, så åkte jag till jobbet. Då saker hopade sig på avdelningen blev det som så att jag jobbade natten också. 15-07 övertid, lite extra slantar är ju alltid välkommet. Men nu sitter jag på bussen hem och längtar efter att få däcka på min luftmadrass!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Betald sömnbrist

  1. Christine&Paris skriver:

    Hehe, merci hälsar han 😉
    Är du tillbaka i Sverige nu? Verkar dock bara vara på besök..?

Kommentera

