New York baby!

Åh, vilken lättnad! Har inte riktigt känt mig rofylld senaste veckorna, men har nu köpt biljett tillbaka till New York. Känns helt underbart.

Flyg till New York BA British Airways
Avresa 11:55 Göteborg (GOT) on 01.08.2012 Flight: BA791 BA115
Ankomst 17:25 New York (JFK) Restid 11:30 1 byte
Byte av flyg och transittid i: London (1:50)

Mitt älskade New York. Bildkälla: Google

Köpte via Kilroy Travels hemsida den här gången. Sist köpte jag av STA travel, men:
1. Man kan inte längre söka priser på deras hemsida, idioti.
2. Kvinnan på deras kundservice var otrevlig och försökte idiotförklara mig när det var hon som hade fel vilket hon sedan försökte låtsas inte var fallet utan upprepade vad jag sa som ny fakta.
3. Hennes prisförslag låg högre än fyra andra hemsidor jag var inne på när jag pratade med henne och hennes flight hade en längre layover.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

