Sköna dagar

Igår var en fin dag. Efter jobbet åkte jag och införskaffade nya jeans eftersom jag snubblade första dagen jag hade på mig de enda jeans jag fortfarande kan ha så det gick hål på dem. Skulle köpa ett par, men H&M hade rea så det blev tre par för 600 kronor!

På kvällen åkte jag och Tove hem till hennes jättetrevliga kursare och tittade på matchen. Grym kväll, kass match.

Idag gick Anna och jag upp och åt lyxfrukost. Äggröra, gott kaffe och jordgubbar med Annas hemmagjorda vaniljkesella.

20120616-130019.jpg
Nu sitter jag på bussen till jobbet. Kvällspass idag och dagpass imorrn. Pust. Trevlig helg allesamman!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

