Situps?!

Time flies härborta. Trots att jag är konstant rastlös av tempot så går dagarna förbi utan att jag hinner blogga. Jobb och vänner tar upp all min vakna tid.

Idag jobbade jag innan jag mötte upp Åsa för lite catching up. Jättemysigt att träffa henne igen. Var en del att uppdatera varann på. Hon doktorerar ju för närvarande och när hon pratar om det blir man nästan sugen. Men det får bli i en avlägsen framtid i så fall. Avsluta mastern och jobba ett gäng år först!

Imorrn blir det jobb följt av middag hos fina Pia och hennes sambo. Ska bli spännande att se deras nya lägenhet.

Just nu är jag så fysiskt rastlös att jag sysselsatt mig med att göra situps innan jag började skriva här. Ni hör ju, saker är upp och ner, jag HATAR att göra situps.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

