”I’ll stab you in the eye!”

Älskar So You Think You Can Dance. Underbar show. Man får skratta, gråta och bara njuta av dansens många ansikten och uttryck. Har sett de tre första avsnitten av nuvarande säsong, men har nu lovat Anna att vi ska se dem tillsammans, så jag väntar otåligt på att vara scheman ska sammanfalla så jag får se avsnittet som kom ut i veckan.

Här är en av de auditions som fick mig att skratta högt. Stendiggar honom. Han är en ”robot animated popper”, inte en dansstil jag är särskilt bekant med, men den går hem hos mig i alla fall!

Notera adrenalinrushen efter han gjort sin audition, han bokstavligt talat hoppar upp och ner på stället hög på adrenalin.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

