Onödiga pryttlar

Inte världens roligaste blogg i dagsläget, I know. Men det finns ju så mycket som behöver fixas och så många vänner jag vill hinna tillbringa kvalitetstid med innan jag åker tillbaka till NY. Försöker rensa ur vinden lite pö om pö under mina lediga stunder. Har så mycket grejer som inte ens används när jag bor i Sverige och sånt är ju onödigt att ha kvar. Finns dock en grupp på FB som är smidig. En bortskänkes-grupp i 031-området. Så man lägger upp en annons så kommer någon och hämtar ens grejer. Sakerna kommer till användning och man slipper släpa på dem själv.

20120625-151130.jpg

20120625-151050.jpg

20120625-151039.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Onödiga pryttlar

  1. Kajsa Höök skriver:

    Ja kablar o sladdar… jag har själv en full banankartong med sånt… Man kanske skulle göra sig av med det…
    Men jag är inte lika duktig på röj som du 🙂

    Kram mamsen

Kommentera

