Klocka

Har tänkt i mer än ett år att jag ska skaffa en klocka för det ser inte så professionellt ut att dra upp mobilen. Har inte blivit av för jag lyckades givetvis förälska mig i en Michael Kors klocka som kostar drygt 3000 kr och har inte hittat ett värdigt alternativ.

Men så kom Anna hem från sin mini-semester i Danmark med en liten present till mig. Här matchad med Annas lila hoodie som jag helt skamlöst lagt beslag på.

20120703-135914.jpg
Tack babe!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

