Tema?

Lunchlåda på jobbet. Blev nöjd när jag ställde mig och lagade mat igår och det räckte till nio matlådor.

Ska gå dubbelt pass idag. Tacksam för såna möjligheter, de extra slantarna är varmt välkomna!

20120705-114543.jpg
Har funderingar på att starta en temablogg, men på ett helt annat ämne (har ett i åtanke som hade varit roligt att skriva om). Får se, måste överväga om det är rimligt med den höst jag har framför mig. Har gett mig den på att jag ska hålla mitt gpa uppe och det lär krävas en hel del plugg på de kurser jag ska läsa. Men har känt mig så inspirerad skrivmässigt de senaste dagarna! Syns inte här på bloggen på grund av tidsbrist, men idéerna flödar!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

