Fikor, middagar, flytt och vindsröjning

Man får njuta effektivt när man har ont om ledig tid. Efter jobbet i fredags blev det mysfika hos Pia och Emil. Detta följdes av en härlig kväll hos Tove med hennes besök från Nya Zeeland som var lite trött.

20120708-060901.jpg
Wohoo, svenska tacos, mums!

20120708-061130.jpg
Kendyl tvärsomnade när vi kollade på film.

20120708-061236.jpg
Förutom jordgubbar och grädde till efterrätt hade bästa Tove köpt min favoritchoklad!

Igår blev det till att hjälpa Lina flytta. Då hon hyrt in flyttkillar för de riktigt tunga grejerna så blev det en väldigt trevlig flytt som avslutades med sill och potatis.

20120708-061948.jpg

20120708-062156.jpg
Efter kaffe på stan med Ida begav jag mig hem till mitt vindsförråd. Efter två och en halv timme där hittade jag äntligen mina jobbtofflor samt en samling kläder jag oavsett vikt aldrig kommer bära igen, bland mycket annat!

Nu är jag strax framme på jobbet. Ha en fin söndag people!

20120708-062323.jpg
Vindsfynd.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

