Konsumera mera, när du dejtar

Ibland blir jag lite trött. Har nämnt för några här att jag varit på ett par dejter sedan jag kommit tillbaka. Personligen tycker jag fortfarande att det jobbigaste är att männen inte tillåter mig att betala. Kanske särskilt när jag vet att det är någon som har en normal inkomst (ett par av de jag dejtat vet jag har högre lön än jag någonsin kommer att ha eller ens fantisera om, då får jag inte riktigt samma nivå av dåligt samvete även om det fortfarande gör mig obekväm). Så när vi gick på bio var det en lättnad för mig att han hade gratisbiljetter.

När detta nämnts här har kvinnorna suckat och skakat på huvudet åt mig. Den mannen är inget att ha för han är inte villig att investera. Jag bara tittar på dem och skakar på huvudet tillbaka. Om vi bestämt att vi skulle gå på bio, borde han då betalat trots att han har obegränsat med gratisbiljetter? Skojar du med mig?! Ibland vill jag bara ge dem en lavett och be dem att vakna.

Bildkälla Google

Det här inlägget postades i Kontraster, Psykbryt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

